gemeentebestuur van Bredene, deeltijds (31u/week), (IFIC 11 vervangingsovereenkomst)
Introductie
Ons Lokaal bestuur Bredene telt ruim 400 vaste medewerkers en werft regelmatig nieuwe mensen aan. Hecht je net zoals ons belang aan klantgerichtheid, flexibiliteit, samenwerken en kwaliteitsvol werken? Bekijk dan zeker onze vacaturepagina en lees hier alvast wat ‘werken bij ons’ betekent en welke troeven dit met zich meebrengt!
We zijn momenteel o.a. op zoek naar een 1 deeltijds (31u/week) begeleider BKO met een vervangingsovereenkomst bepaalde duur (t.e.m. 14/06/2025).
Wie zoeken we?
Heb je een hart voor kinderen? Speel je graag in op de behoeftes van kinderen (eten, slapen, verzorgen) en help je graag mee aan de ontwikkeling van kinderen? Werk je graag in een enthousiast team en ben je bovendien verantwoordelijk, empathisch en discreet? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Onder leiding van de coördinator sta je in voor de opvang van de kinderen tussen 2,5 jaar en 12 jaar die gebruik maken van de buitenschoolse opvang
Wie komt in aanmerking als begeleider BKO
- Je beschikt bij voorkeur over een attest ‘begeleider buitenschoolse opvang’ van een door Kind en Gezin erkende opleiding;
(Zijn vrijgesteld van het attest ‘begeleider buitenschoolse opvang’ van een door Kind en Gezin erkende opleiding: de houders van een diploma van de derde graad TSO ‘bijzondere jeugdzorg’; van een diploma van een specialisatiejaar TSO ‘internaatswerking’ of ‘leefgroepenwerking’; van een diploma van het specialisatiejaar BSO ‘kinderzorg’ en de diploma’s die hiermee gelijkgesteld worden; of van een studiebewijs van een met vrucht gevolgde opleiding in het onderwijs voor sociale promotie van de Hoger Secundair Technische Leergangen ‘Jeugd- en Gehandicaptenzorg’; van een op de functie afgestemd ervaringsbewijs (EVC-attest); van een kwalificatiebewijs voor begeleiders, zoals bepaald in artikel 6 van het ministerieel besluit d.d. 03/03/2010 (en latere wijzigingen) tot bepaling van de kwalificatiebewijzen voor medewerkers en verantwoordelijken van kinderopvangvoorzieningen.)
Wat bieden we jou?
- Een deeltijds contract van max. 31u/week met een vervangingsovereenkomst bepaalde duur t.e.m. 14/06/2025 (en een uitbreiding tot een voltijdse tewerkstelling tijdens de schoolvakanties op basis van contracten van bepaalde duur).
- Geïndexeerde brutojaarwedde (voltijds): min 30.814,38 EUR - max. 39.454,86 EUR. Voor de berekening van het salaris kunnen de jaren anciënniteit in de openbare sector en privé-sector (onbeperkt) in rekening gebracht worden.
- Vakantiegeld en eindejaarstoelage, tweede pensioenpijler (5% werkgeversbijdrage), hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques (gemiddeld netto-voordeel voltijds 100 EUR/maand), fietsvergoeding voor woon-werk verkeer.
Interesse?
Neem deel aan de selectieprocedure en dien hiervoor uiterlijk zondag 12/05/2024 je kandidaatstelling (sollicitatiebrief met CV en getuigschrift) in via het digitaal portaal www.bredene.be/vacatures.
Meer info rond de functie?
Voor nog meer informatie of verduidelijkingen kan je terecht bij de personeelsdienst - tel. 059/33.91.91 - personeelsdienst@bredene.be - Gemeentehuis, Centrumplein 1, 8450 Bredene.